Betekenisvol werkplezier is

Trots zijn op je werk, met veel zelfvertrouwen werken en plezier beleven aan de dingen die je elke dag doet. Dat is het effect van Studio Klantgeluk. Ik help jou om de nummer 1 keuze te worden voor klanten én medewerkers. Samen met jou werk ik aan klantgeluk en werkplezier, zodat jij uitstekende resultaten neerzet en de verwachtingen overtreft. 

employee experience programma's
Innovatieprogramma

Voortreffelijke klantervaring.

Waar worden klanten enthousiast van als ze met jouw organisatie en medewerkers in contact zijn? Als mensen een goed gevoel overhouden over de dienstverlening en zich gehoord en gezien voelen, dan leidt dat onlosmakelijk tot meer vertrouwen. En vertrouwen leidt tot een grotere bereidheid om vaker met jouw organisatie samen te werken. Het vertrekpunt bij het werken aan klantfocus is te onderzoeken wat de impact is die jij op je klanten wilt maken. Samen werken we aan de klantreis die jij voor ogen hebt, die je een stap verder brengt en waar je trots op bent. 

Bekijk een voorbeeld
Transitiebegeleiding

Professionaliseren met plezier.

Om succesvol te zijn voor je klanten moet je goed met elkaar samenwerken en weten wat je wilt verbeteren of veranderen. Dat begint met het bepalen wat het doel is dat je wilt bereiken en welk probleem je wilt oplossen. Als iedereen in de organisatie weet waar je aan wilt werken en wat ieders taken en verantwoordelijkheden daarbij zijn, dan geef je ruimte aan vernieuwing en verandering. We werken in een transitietraject aan concrete mijlpalen die voor een boost aan het samenwerken en de resultaten zorgen.

Bekijk een voorbeeld
1-op-1-mentortraject

Meer werkplezier.

Als je je werk met plezier doet, kan je meer aan, voel je je voldaan en ben je uitgedaagd om van iedere klus een succes te maken. Als je meer plezier in je werk en in je leven wilt ervaren, kijken we naar de bouwstenen die jij nodig hebt om van je talent een succes te maken. Werken aan werkplezier zorgt voor betere resultaten voor jezelf en leert je wat jij nodig hebt om goed voor jezelf te zijn. Zorg ook dat jij je werk met volle overtuiging kunt doen en leer hoe je succesvol blijft als veranderingen op je afkomen. 

Bekijk een voorbeeld

Zet de stap die nodig is.

Wil je dat mensen in jouw organisatie met impact samenwerken? Wil je succesvol zijn voor jullie klanten en medewerkers? Ik hoor graag van jou, wat er speelt in jullie organisatie, wat jullie talent is en over de bevlogenheid van mensen en teams. Ik help graag met goede resultaten, blije klanten en gelukkige medewerkers. Vul je gegevens in voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.